Claim Handling Manager

 

Om jobbet

Da vores nuværende Claim Handling Manager ønsker at gå på pension, søger vi hans afløser. Claim Handling Manager skal efterfølgende overtage den administrative del af SAC´s reklamations- og returvarer globalt.
For at få succes i jobbet kan der være mange indgange: tekniker, montør, administrator eller kvalifikationer fra lignende job. Det forventes at du villig til at indlære SAC’s arbejdsprocesser, der er nødvendige for at fastholde en gennemskuelig, hurtig og smidig sagsbehandling til vores importører og forhandlere. Vi forventer at du er selvkørende efter oplæring, og selv opsøger den viden du evt. står og mangler iblandt dine kollegaer i afdelingen.
Produktkendskab er ikke et krav, men vil være en fordel. Hvis du har haft relationer til landbruget indenfor malkning eller som tekniker vil dette være en fordel, dog ikke et krav.
Opgaverne er overvejende af administrativ karakter. Du vil blive ansat i Claims and Warranty Office (CW Office) med direkte reference til Kvalitetschefen. Afdelingen er en del af Technical Product Management & Quality i SAC.

Kvalifikationer

Du kan kommunikere klart og tydeligt på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt: koncernsproget er engelsk. Du ser dig selv som kritisk, forretningsorienteret og struktureret.

Du har gode IT-færdigheder, da vi anvender Office pakken. Det er en fordel hvis du har kendskab til SAP der anvendes dagligt. Du kan opnå forståelse for produkternes virkemåde og funktion.

At du trives med mange bolde i luften, men ikke mister overblikket. At du kan arbejde, til tider under korte deadlines. Kan fastholde de processer og regler som er beskrevet i SAC Guidelines i dit område herunder RMA-processer.

Personlige egenskaber

Med din positive og strukturerede indstilling, formår du at skabe tillid og respekt i din dialog og kommunikation til de importører og forhandlere der benytter CW Office, herunder oprettelse af garantisager og returvarer. Du trives med den udadvendte kontakt både til importører, forhandlere og internt i organisationen.

I CW Office arbejdes under stramme deadlines og dermed er det vigtigt, at du arbejder struktureret og analytisk. Du er vedholdende, arbejder selvstændigt og er vant til hands-on opgaver. Du formår at skabe dig et godt overblik og finder løsninger, set i det brede perspektiv.

Arbejdsopgaver

  • Indgangskontrol af indgående retur- og garantivarer og reklamationssager til CW Office.
  • Kontrollere modtagelser i henhold instruktion.
  • Generel sagsbehandling i garantisager, indhente dokumentation i SAP, RMA-Portal og hos leverandører.
  • Registrer returvarer, journalisere i Excel, RMA Portalen og SAP.
  • Registrering af krediteringer i SAP
  • Registrering af reparationsfaktura og gebyrer i SAP
  • Løbende opfølgning og monitorering af fremdrift i garantiprocessen
  • Sagsbehandle ankesager på afgørelser omkring garanti
  • Månedlige økonomiske opgørelser til kvalitetschef i SAP
  • Analyser af garantidækkede varer på varenummer niveau.
  • Medvirke til projektudvikle nye tiltag i CW Office.
  • Løbende forbedringer i håndtering af garanti- og returvaresager.
  • Rapportere til kvalitetschefen hvis tidsfrister og aftalte guidelines ikke overholdes.
  • Sparringspartner til varemodtagelsen i returvarer sager.
  • Sparringspartner til Kvalitetschefen ved analyser.

Da vi løbende afholder samtaler, opfordres du til at sende din ansøgning og CV snarest på email til heb@sacmilking.com
Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Kvalitetschef Henrik Bruun, Tlf. 2899 6010.

 

Om SAC 

A/S S.A. Christensen & Co (SAC) udvikler, producerer, installerer og servicerer innovative full-line malkeløsninger til den moderne mælkeproducent. SAC er grundlagt på en innovativ tilgang i tæt samarbejde med ledende forskere, landmænd, konsulenter og dyrlæger over hele verden. SAC har hovedkontor i Kolding, Danmark. Til sammen beskæftiger koncernen mere end 140 medarbejdere i Danmark, Holland og på salgskontorer i blandt andet Rusland og Frankrig.